Redhand

Blog


Czego pragną klienci?

Czego pragną klienci?

Na pewno nie raz zastanawiacie się czego dokładnie pragną wasi klienci? W każdej branży dokładne poznanie klienta i jego potrzeb jest rzeczą niezwykle istotną. Jednak w Redhandzie proces poznawczy właśnie wchodzi na wyższy poziom. Jaki? O tym za chwilę. Na początek zastanówmy się jak to wyglądało dotychczas. Pracę nad każdym zleceniem zaczynaliśmy tak samo: podstawą jest wywiad. Zapraszamy do nas klienta, częstujemy kawą, siadamy na czerwonej kanapie i zaczynamy program maglowania. Pytamy o wszystko co nam przyjdzie do głowy:... czytaj dalej »


Obsługa przed/po sprzedażowa w sklepie internetowym.

Obsługa przed/po sprzedażowa w sklepie internetowym.

Prowadząc sklep internetowy niezwykle istotne jest aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie. Procentuje to później pozytywnymi opiniami, a to z kolei przekłada się na przyrost nowych klientów, dla których decyzja zakupowa opiera się w dużej mierze na opinii o sprzedawcy. Jak to osiągnąć? Można to realizować na wiele sposobów i w tym przypadku cały sekret tkwi w detalach. - Klienci, którzy potrzebują porady przed zakupem powinni w stosunkowo łatwy sposób czy to poprzez email lub telefon, otrzymać rzetelne wsparcie. - Po... czytaj dalej »


e-Gazele Biznesu 2017

e-Gazele Biznesu 2017

Już 4 rok z rzędu Redhand otrzymuje wyróżnienie jako e-Gazela Biznesu . Wyróżnienie o tyle ważne, że jak powiedział  Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu": " Tytułu „e-Gazela Biznesu” nie można kupić, ani załatwić. Jest bezpłatny. " To faktyczne potwierdzenie dynamicznego rozwoju naszej firmy. Bardzo się cieszymy i dziękujemy magazynowi "Puls Biznesu" za docenienie naszych starań :) czytaj dalej »


Realizacja projektów kiedyś i dziś

Realizacja projektów kiedyś i dziś

Dawno dawno temu…. Dacie wiarę, że do tej pory koordynowanie prac projektowych, podział obowiązków, przepływ informacji od klienta, odbywał się poprzez email! Tak wiem wiem – szok. To tak jak by używać dyskietek w dzisiejszych czsach. Wyglądało to tak, że klient zgłaszający swoje uwagi, wykryte błędy czy nowe pomysły, pisał to punkt po punkcie w mailu do koordynatora, który następnie przekazywał zadania do odpowiednich osób w zespole. Wszelkie pytanie do klienta od członków zespołu były zbierane i przesyłane do niego w odpowiedzi na... czytaj dalej »


e-Gazele Biznesu 2016

e-Gazele Biznesu 2016

Już trzeci rok z rzędu Redhand nagradzany jest nagrodą e-Gazel Biznesu przyznawaną przez magazyn "Puls Biznesu". Cieszymy się, że wzrost naszej firmy dostrzegany jest przez to prestiżowe czasopismo. Dołożymy wszelkich starań, aby również w przyszłym roku znaleźć się w gronie e-Gazel. Dziękujemy! czytaj dalej »


Redhand razem z najlepszymi

Redhand razem z najlepszymi

Redhand działa w branży firm tworzących witryny internetowe od 15 lat. Nie tylko budujemy witryny i sklepy internetowe, ale również sami uczestniczymy w handlu internetowym prowadząc własne sklepy. Przystąpienie do Izby Gospodarki Elektronicznej uważamy za właściwy krok w stronę integracji naszego środowiska oraz doskonałe źródło wiedzy i wyników badań dotyczących interesującej nas dziedziny. Chcąc dzielić się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem mamy jednocześnie nadzieję na inspiracje i pomoc płynące od innych członków Izby, wśród... czytaj dalej »


Sms w e-handlu

Sms w e-handlu

Ze względu na częste pytania naszych klientów, o możliwość wysyłania ze sklepu automatycznych, spersonalizowanych powiadomień SMS o zrealizowaniu zamówienia, dodaliśmy takie rozwiązanie do naszego oprogramowania sklepowego. Zasada działania jest prosta. Podczas generowania etykiety dla kuriera lub oznaczania w sklepie zamówienia jako zrealizowane, klient otrzyma automatycznie wiadomość SMS z numerem listu przewozowego oraz linkiem do monitorowania paczki.  Powiadomienia SMS mają bardzo duży potencjał Email dziś już nie wystarcza.... czytaj dalej »


HTTP/2 już jest!

HTTP/2 już jest!

Niespełna 7 miesięcy od naszej zapowiedzi, możemy dumnie oznajmić, iż jako jedni z pierwszych w Polsce wdrożyliśmy standard HTTP/2 na naszych serwerach. Dla przypomnienia. HTTP/2 jest nowo opracowanym standardem komunikacji w sieci web. Pozwala on na znaczne przyspieszenia ładowania stron internetowych. Standard opracowany w większości na bazie SPDY – eksperymentalnego protokołu opracowanego przez Google, charakteryzuje min. : zmniejszenie liczby połączeń otwieranych przez przeglądarkę z 4-8 obecnie, do jednego. Jest to możliwe... czytaj dalej »


Współpraca partnerska z serwisem przelewy24.pl

Współpraca partnerska z serwisem przelewy24.pl

W odpowiedzi na dynamiczny rozwój branży e-commerce oraz rosnące potrzeby naszych klientów, nawiązaliśmy współpracę partnerską z serwisem przelewy24.pl – jednym z wiodących i największych graczy na rynku płatności online. Dzięki ścisłej współpracy naszych firm, nasi klienci otrzymują: - atrakcyjną ofertę dotyczącą płatności online, - darmową integrację ze sklepem internetowym wykonanym przez Redhand, - dostęp do dużej ilości obsługiwanych banków oraz kart płatniczych, - bezpieczeństwo transakcji, - wsparcie techniczne. Aby dowiedzieć... czytaj dalej »


Nadchodzi HTTP/2

Nadchodzi HTTP/2

Porównując obecny internet i technologie, z tymi z końca lat 90-tych, okazuje się, że ten okres dzieli przepaść. Nie jest co prawda nic odkrywczego w tym stwierdzeniu, ale zaskakująca jest jedna rzecz – protokół HTTP czyli fundament, na którym oparta jest komunikacja Przeglądarka → Server www, nie zmienił się praktyczne od 1999 r kiedy została wydana obecnie obowiązująca wersja HTTP/1.1. Od tego czasu strony internetowe mocno ewoluowały. Nie są to już proste struktury, o niewielkich rozmiarach, ze sporadycznie występującymi zasobami... czytaj dalej »


Wyszukiwarka – bezduszna maszyna czy inteligentne stworzenie ?

Wyszukiwarka – bezduszna maszyna czy inteligentne stworzenie ?

Serfując po sieci, bardzo często spotykamy różnego rodzaju strony internetowe wyposażone w możliwość wyszukiwania interesujących nas fraz, poprzez narzędzie zwane powszechnie „wyszukiwarką”. Korzystamy z niej do szybkiego odnajdywania wszelkiego rodzaju informacji czy usług. W sklepie internetowym będzie to produkt, którego zakupem jesteśmy zainteresowani. Jak to działa ? Zasada działania jest prosta. Wpisujemy w pole tekstowe żądaną frazę i oczekujemy wyników zaspokajających nasze zapytanie. Większość wyszukiwarek nie zachwyca... czytaj dalej »


Jurajski Produkt Roku 2014

Jurajski Produkt Roku 2014

Kończący się 2014 rok to czas zbierania owoców wytężonej pracy oraz doświadczeń zebranych przez 12 lat funkcjonowania naszej firmy. Nasz trud został doceniony i nagrodzony 12 grudnia 2014 na Gali wręczenia nagród i wyróżnień XIV Edycji Konkursu "Jurajski Produkt Roku" Sklep internetowy naszego autorstwa www.sklep-karnisze.net otrzymał nagrodę w kategori  E-technologie, E-usługi jako "Aplikacja internetowa do projektowania i zamawiania karniszy". Zapraszamy do obejrzenia listy laureatów konkursu na stronie Gazety Wyborczej   czytaj dalej »


REDHAND e-Gazelą Biznesu 2014

REDHAND e-Gazelą Biznesu 2014

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, iż firma  Redhand  została laureatem I edycji rankingu „e-Gazele Biznesu 2014” organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”, zajmując 4 miejsce w województwie śląskim oraz 28 w klasyfikacji ogólnopolskiej. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z gali rozdania nagród. Ranking „e-Gazele Biznesu”, jest odpowiednikiem powszechnie znanego i publikowanego od kilkunastu lat rankingu „Gazele Biznesu”. W odróżnieniu od swojego starszego brata, „e-Gazele” przyznawane są najdynamiczniej... czytaj dalej »


Rodacy - Integrujcie się!

Rodacy - Integrujcie się!

Okres wakacji kojarzy się nam wszystkim z wypoczynkiem, rozluźnieniem, drinkiem z palemką i ogólnie pojmowaną sztuką relaksu. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy a coraz większa ilość liści na ulicach, świadczy o zbliżającej się jesieni. W Redhand czas płynie inaczej.  Parafrazując cytat z Hamleta: „Ktoś pracuje, aby odpoczywać mógł ktoś” idealnie oddaje on naszą aktywność w ostatnich miesiącach. Śłońce nad głowami nastrajało nas do twórczej pracy, której efekty możemy podzielić na dwie grupy: integracje z zewnętrznym... czytaj dalej »


Strona szybsza od Twojego palca!

Strona szybsza od Twojego palca!

Internet byłby lepszym miejscem, jakby działał natychmiastowo - bez żadnych opóźnień wyświetlał zawartość klikniętego linka. Cel wydaje się być niemożliwy do osiągnięcia. Serwery strony często znajdują się daleko od naszego urządzenia. Nie dość, że czas, zanim zapytanie dotrze do nich, już trwa długo, to jeszcze musimy czekać na ich odpowiedź. W przypadku urządzeń mobilnych, które korzystają z bezprzewodowego Internetu, wszystko trwa jeszcze dłużej . Wprowadzając różne technologie, takie jak SPDY , skracamy ten czas, ale dalej jesteśmy... czytaj dalej »