Redhand

Obsługa przed/po sprzedażowa w sklepie internetowym.


Obsługa przed/po sprzedażowa w sklepie internetowym.

Prowadząc sklep internetowy niezwykle istotne jest aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie. Procentuje to później pozytywnymi opiniami, a to z kolei przekłada się na przyrost nowych klientów, dla których decyzja zakupowa opiera się w dużej mierze na opinii o sprzedawcy.

Jak to osiągnąć? Można to realizować na wiele sposobów i w tym przypadku cały sekret tkwi w detalach.

- Klienci, którzy potrzebują porady przed zakupem powinni w stosunkowo łatwy sposób czy to poprzez email lub telefon, otrzymać rzetelne wsparcie.

- Po zakupie klient powinien być stale informowany o postępach w realizacji jego zamówienia. Zwykle odbywa się to poprzez powiadomienia emailowe, natomiast bardzo skuteczne są również smsy tak jak pisaliśmy we wpisie o Smsach w e-handlu. Ponadto klient powinien móc w dowolnym momencie sprawdzić stan realizacji zamówienia poprzez dedykowany jego zamówieniu link.

W celu usprawnienia obsługi klienta oraz pozytywneho wrażenia o obsłudze i całym sklepie, wprowadziliśmy nowatorskie rozwiązanie. Gdy osoba dzwoni na telefon obsługi klienta, operatorowi automatycznie pojawia się na ekranie zamówienie tej osoby, jeszcze zanim odbierze telefon. Dzięki temu może mile przywitać klienta np. „Dzień dobry Pani Anno w czym mogę pomóc?”.

Taki obrót spraw znacznie poprawia relacje, skraca dystans, pozwala poczuć się klientowi, że jest traktowany wyjątkowo i indywidualnie. Z punktu widzenia obsługi, jeszcze zanim zostanie odebrane połączenie, pracownik już wie o czym będzie rozmawiać, przypomnieć sobie historię konwersacji i dzięki temu skuteczniej i profesjonalniej obsłużyć klienta. Nasze rozwiązania składa się z dwóch komponentów:

- aplikacji mobilnej na smartfony z systemem  Androidem

- rozszerzenia instalowanego w przeglądarce internetowej np. Chrome

Dodatek do przeglądarki oferuje ponadto historię ostatnich połączeń, możliwość tworzenia notatek do połączenia tak aby nic nie umknęło po zakończonej rozmowie.

Jak widać aby wypracować sobie pozytywne wrażenie u klienta, musimy przyłożyć się  na każdym etapie jego obsługi i realizacji zamówienia. Na pewno warto to robić jeśli myślimy o stałym wzroście sprzedaży w swoim sklepie internetowym.