Redhand

Czego pragną klienci?


Czego pragną klienci?

Na pewno nie raz zastanawiacie się czego dokładnie pragną wasi klienci?

W każdej branży dokładne poznanie klienta i jego potrzeb jest rzeczą niezwykle istotną. Jednak w Redhandzie proces poznawczy właśnie wchodzi na wyższy poziom. Jaki? O tym za chwilę. Na początek zastanówmy się jak to wyglądało dotychczas.

Pracę nad każdym zleceniem zaczynaliśmy tak samo: podstawą jest wywiad. Zapraszamy do nas klienta, częstujemy kawą, siadamy na czerwonej kanapie i zaczynamy program maglowania. Pytamy o wszystko co nam przyjdzie do głowy: ile lat jest firma na rynku? Czym się zajmuje? Jakie są kolory firmowe? Co ma robić sklep/strona, czy ma mieć jakieś specjalne funkcjonalności? Czy jest coś wyjątkowego w firmie? Jaka jest grupa docelowa strony? - Te pytania to tylko początek góry lodowej, pytań jest milion! Rezultat: klient spędza u nas godzinę, czasem nawet więcej, ma prawo się znudzić lub zapomnieć coś powiedzieć bo pytań jest zbyt wiele itp.

Co zatem wymyśliliśmy?

Drodzy czytelnicy, mamy zaszczyt zaprezentować naszą cudowną maszynę:

Maszyna wywiadu

By ją uruchomić wystarczy w nią kliknąć! Maszyna wywiadu przenosi nas w wyjątkowe miejsce. Miejsce w którym klient może w zaciszu domu lub biura, zrelaksowany usiąść, wypić kawkę i na spokojnie sobie poklikać w odpowiedzi. Maszyna daje nam możliwość dłuższego zastanowienia się nad strategią firmy, nad tym czego oczekujemy od witryny, i ile chcemy na nią wydać, przy okazji oglądając już zrealizowane strony.

Nasz wynalazek skonstruowaliśmy tak by klient nie musiał zbyt dużo pisać, po prostu klika w to co jego zdaniem pasuje do jego firmy. (Oczywiście trzeba też czytać opisy obrazków, ale są krótkie i przyjemne więc powinno się obyć bez ofiar.)

Co zyskujemy my i nasi klienci?

Przede wszystkim czas. Nie musisz przyjeżdżać do naszego biura, ani pisać maila z zapytaniem ofertowym (ani później odpisywać na naszego maila z pytaniem o szczegóły). Wypełniasz quizz, zostawiasz namiary na siebie i my zajmiemy się resztą. Jest to też świetna opcja dla klientów, którzy jeszcze się wahają, chcą stronę, ale nie wiedzą jaką konkretnie – wierzymy że uruchomienie maszyny pomoże podjąć tą decyzję.

No tak, ale co z klientami którzy chcą pogadać o konkretach, chcą spotkania twarzą w twarz? Czy my każemy im wypełniać quizz? Tak, ale już po spotkaniu u nas :)

Te pytania które zakodowaliśmy w maszynie nie są przypadkowe, to istotne informacje które pomogą nam poznać potrzeby klientów i dzięki temu stworzyć wspaniały projekt tylko dla nich, jedyny i szyty na miarę.

Zapraszamy do klikania w maszynę wywiadu lub w zakładkę „wycena projektu”. Jeśli chcecie wypełnić ankietę z ciekawości, a nie potrzeby - po prostu nie podawajcie swojego maila – wtedy ankieta nie zostanie do nas wysłana.